باشگاه پرنده نگری ایرانیان
اعضا
خانه پرندگان ایران وبلاگ
باشگاه پرنده نگری ایرانیان
سبد خرید جستجو اعضا زبان

گزارش برگزاری اولین جلسه اعضای باشگاه پرنده نگری ایرانیان

اولین جلسه رسمی اعضای باشگاه پرنده نگری ایرانیان در روز سه شنبه 95/02/22 با حضور اعضای رسمی و افتخاری باشگاه در موسسه آوای ارسباران برگزار گردید. در این جلسه که در فضایی صمیمانه تشکیل شد اعضای هیات موسس، اعضای هیات مدیره، اعضای رسمی باشگاه و جناب آقای پرویز بختیاری از مدرسان و فعالان حوزه تالیف و پژوهش و عضو افتخاری باشگاه، مدیر عامل و یکی از اعضای هیات مدیره موسسه ارسباران و میهمانانی حضور داشتند.

جلسه باشگاه

جلسه اعضا

 

در بخش اول برنامه پس از معرفی و آشنایی اعضا با یکدیگر، آقای جمشید کریمی زاده مدیر باشگاه ضمن خیر مقدم به میهمانان، مطالبی را در خصوص تشکیل، اهداف و برنامه های کلان باشگاه عنوان کردند.

دکتر جمشید کریمی زاده

در بخش دوم آقای سید حامد موسوی عضو هیات مدیره و مسوول کمیته روابط عمومی باشگاه ارائه ای در خصوص موارد زیر داشتند:

  • عملکرد باشگاه در سال 94
  • چشم انداز، ماموریت و سیاست های باشگاه
  • برنامه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت باشگاه
  • اقدامات عملی و در دست اجرای کار
  • مدلهای کاری و فرایندهایی که سازمان باشگاه را شکل می دهند
  • نحوه همکاری علاقمندان و اعضا

حامد موسوی

 

هدف از این ارائه، معرفی پایه و اساس فکری موسسان باشگاه و آشنایی اعضا و همکاران برای همکاری در برنامه های باشگاه در نظر گرفته شده بود.

در بخش سوم نظرات تعدادی از اعضا شنیده و پیرامون آنها بحث و تبادل نظر شد که با توجه به کمبود وقت ادامه مباحث به فضای مجازی موکول گردید.

در بخش چهارم پای سخنان آقای پرویز بختیاری نشستیم و از دلگرمی ها، تجارب و نقطه نظرات ایشان بهره بردیم.

استاد

در بخش پنجم آقای طالب لو از اعضای باشگاه گزارشی از تور برگزار شده در مریوان ارائه نمودند.

آقای طالب لو

در بخش ششم آقای شادلو مدیر عامل موسسه ارسباران در خصوص همکاری با باشگاه و برنامه های مشترک آینده مطالبی را عنوان نمودند.

در بخش هفتم به پیشنهاد قبلی و تصویب اعضای هیات مدیره آقایان علی شادلو، حسین ایجادی و محمد سفرنگ به دلیل کمک های شایان ایشان در پیشبرد اهداف باشگاه به عنوان اعضای افتخاری باشگاه معرفی شدند. 

آقاس شادلو

در بخش هشتم آقای حاجی آبادی گزارش جامعی از اقدامات انجام شده در تالاب صالحیه و وضعیت این تالاب تازه احیا شده ارائه نمودند.

آقای حاجی آبادی

در بخش نهم خانم یاسمین یوسفی از اعضای باشگاه برخی تجارب خود در زمینه لانه سازی برای پرندگان را با حاضرین در میان گذاشتند. 

در پایان عکس های یادگاری ثبت خاطره ای بود از اولین جلسه رسمی باشگاه و امیدواریم روزی صدمین جلسه باشگاه را با حضور تعداد پر شماری از اعضا جشن بگیریم.

دسته جمعی


تاریخ ارسال: 1395/02/22
نظرات شما:
مطالب مرتبط:

         

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به باشگاه پرنده نگری ایرانیان می باشد