باشگاه پرنده نگری ایرانیان
اعضا
خانه پرندگان ایران وبلاگ
باشگاه پرنده نگری ایرانیان
سبد خرید جستجو اعضا زبان

عضویت افتخاری باشگاه پرنده نگری ایرانیان

عضو افتخاری کیست: افرادی که خدمات شایانی در پیشبرد اهداف کلوپ پرنده نگری ایرانیان انجام داده باشند.

عضویت افتخاری چگونه است؟ پیشنهاد عضویت افتخاری یک فرد، با درخواست کتبی 3 نفر از اعضاء فعال کلوپ و پس از تصویب هیات مدیره به رای گذاشته می‌شود. اعضاء افتخاری نیاز به عضویت قبلی در کلوپ ندارند مدت عضویت افتخاری یکسال است که قابل تمدید می باشد.

  • جناب آقای پرویز بختیاری از اساتید پرنده نگری به دلیل پشتیبانی ها و کمک های شایانشان در شکل گیری باشگاه به عنوان اولین عضو افتخاری باشگاه معرفی می گردند. 
  • طی پیشنهاد و تصویب اعضای هیات مدیره، آقایان محمد سفرنگ و علی شادلو به واسطه کمک های شایانی که در این چند ماه فعالیت به باشگاه پرنده نگری ایرانیان نموده اند به عضویت افتخاری باشگاه به مدت 1 سال از تاریخ 95/02/20 درآمدند و این موضوع در اولین جلسه اعضای رسمی باشگاه در تاریخ ٩٥/٠٢/٢١ اعلام گردید. 
  • با پیشنهاد و تصویب اعضای هیات مدیره، در تاریخ 96/06/07 جناب آقای محمد توحیدی فر به واسطه تلاش برای ترویج فعالیت پرنده نگری و کمک به پیشبرد اهداف باشگاه به مدت 1 سال به عضویت افتخاری باشگاه درآمدند.
  • با پیشنهاد و تصویب اعضای هیات مدیره، در تاریخ پنجم دیماه 98 جناب آقای سید بابک موسوی به واسطه تلاش و کمک به پیشبرد اهداف باشگاه به مدت 1 سال، به عضویت افتخاری باشگاه درآمدند.

تاریخ ارسال: 1394/08/29
نظرات شما:

         

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به باشگاه پرنده نگری ایرانیان می باشد