باشگاه پرنده نگری ایرانیان
اعضا
خانه پرندگان ایران وبلاگ
باشگاه پرنده نگری ایرانیان
سبد خرید جستجو اعضا زبان

بشیر شریف نیا

بشیر شریف نیابشیر شریف نیا

  بشیر متولد 12 خرداد 56 و کارشناس فناوری اطلاعات سلامت است. او به طبیعت بسیار علاقمند می باشد و سعی نموده از سال 82 با حضور در دوره های تخصصی گوناگون از جمله کوهپیمایی، سنگنوردی، غارنوردی، کمک های اولیه، پزشکی کوهستان، کار با طناب، قطب نما و gps به اطلاعات فنی و علمی خود در زمینه طبیعت گردی و به ویژه کوه نوردی بیافزاید بنابرین در این حیطه دارای دانش و تجریه خوبی می باشد و علاوه بر راهنمایی گروه های تخصصی کوهنوردی به امر مربی گری و آموزش نیز اشتغال دارد.

  بشیر به دلیل علاقه به پرندگانی که در طبیعت می دید و برای افزایش دانش خود در این زمینه، دوره چهارم راهنمایان تخصصی پرنده نگری را در سال 93 گذراند و از آن سال طبیعت گردی او رنگ و بویی عمیق تر و جذاب تر پیدا کرد.

  بشیر از موسسین باشگاه است می گوید: «به همراه دوستانمان باشگاه پرنده نگری ایرانیان را ساختیم برای اینکه خواستیم به دانشی که کسب کرده بودیم احترام بگذاریم رشدش بدهیم و دیگران را نیز در این دانش و مهارت سهیم کنیم و ترویج کنیم آنچه که فکر می کردیم یکی از زیباترین و ارزشمندترین و اثرگذارترین تفریحاتی ست که بشر تاکنون به آن دست پیدا کرده است. نهال باشگاه روزی درختی تنومند و گسترده خواهد شد. شاید باشیم شاید هم نباشیم ولی باشگاه با همه کارکردها و اهدافش به راه خود در جهت تعالی و ترویج فرهنگ طبیعت گردی و پرنده نگری ادامه خواهد داد.»

 

 فعالیت های داوطبانه با باشگاه

همچنین او در کارگروه های زیر حضور داشته به طور داوطلبانه با باشگاه همکاری می نماید:

نگاشته‌های بشیر


 

تاریخ ارسال: 1399/02/25
نظرات شما:
1399/10/15  .محید فراهانی
افتخار شاگردی ایشان در کلاس های برف و یخ رودر سالهای 91و92 رد دارم انسانی دقیق و جدی ولی خوش اخلاق

1399/10/17  پدرام اسدیان
استاد شریف نیا بهترين خاطرات دوران کوهنوردی من را رقم زده اند همیشه هرچه در کوهنوردی بدست آورده ام مدیون آموزشهای خاص و یونیک ایشان هستم

ارسال نظر

         

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به باشگاه پرنده نگری ایرانیان می باشد