باشگاه پرنده نگری ایرانیان
اعضا
خانه پرندگان ایران وبلاگ
باشگاه پرنده نگری ایرانیان
سبد خرید جستجو اعضا زبان

آخرین جلسه ماهانه اعضای باشگاه در اسفند 95

جلسه اسفندماه اعضای باشگاه پرنده نگری ایرانیان، با حضور تعدادی از اعضا در تاریخ 17 اسفند 95 برگزار گردید. جلسات اعضا که معمولاً به طور ثابت آخرین سه شنبه هر سال برگزار می گردد این ماه به دلیل مصادف شدن با ازدحام برنامه های آخر سال و چهارشنبه سوری به یک هفته قبل یعنی 17 اسفند موکول گردید.

در این جلسه ضمن دیدار حقیقی (در مقابل دیدارهای روزانه در فضای مجازی) اعضا با یکدیگر و آشنایی با اعضای جدید که نعمت جلسات حضوری است، موارد زیر نیز محورهای اصلی جلسه بودند:

1- ارائه گزارش سفر سریلانکا؛ توسط آقای محمد پاکروش و پخش کلیپی از عکسهای سفر توسط خانم ملیحه رجبی

2- معرفی اعضای جدید هیات مدیره توسط آقای بشیر شریف نیا: جناب آقای حسین طالب لو و سرکار خانم عاطفه موسویان. به این ترتیب هم اکنون اعضای هیات مدیره باشگاه 5 نفر می باشد که به زودی ساختار جدید و برنامه های جدید با حضور نفرات با تجربه و جدید هیات مدیره ایجاد و برنامه ریزی خواهد شد.

3- ارائه گزارشی از فعالیت های سال گذشته و ارائه برخی از برنامه های سال آینده. توسط آقای جمشید کریمی زاده

4- طرح موضوع پرنده نگری برای کودکان و همکاری باشگاه در این زمینه توسط خانم آرمان جدیدیان

5- بحث کلیدهای شناسایی در فیلد برای عقاب های شاهی و عقاب طلایی توسط آقای سید حامد موسوی و پیشنهاد شد در جلسات آتی این بخش جزء بخشهای هر جلسه باشد و در هر جلسه تعدادی گونه برای شناسایی مورد بحث قرار گیرند.

آرزو می کنیم سال آینده سالی خوب و پر رونق برای همه باشد. از انجام کار تیمی و پیمودن قدم های کوچک با یکدیگر و گروه دوستانه ای که عضو آن هستیم به خود می بالیم.

 


تاریخ ارسال: 1395/12/18
نظرات شما:

         

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به باشگاه پرنده نگری ایرانیان می باشد