باشگاه پرنده نگری ایرانیان
اعضا
خانه پرندگان ایران وبلاگ
باشگاه پرنده نگری ایرانیان
سبد خرید جستجو اعضا زبان

گزارش عملکرد باشگاه در سال 94

در سالی که گذشت آغاز نمودیم. 5 آذر 94 باشگاه با «این» رخداد به طور رسمی متولد شد. از تولدش تا کنون اقداماتی را به ثمر رسانده یا در حال انجام است که امیدواریم برایند آنها مفید و ارزشمند بوده باشد.

«ما» جمعی از دوستداران طبیعت، محیط زیست و پرندگان هستیم که آموخته ایم ترویج پرنده نگری مسوولانه راهی برای حفاظت از محیط زیست می باشد و معرفی این لذت به هموطنانمان را به عنوان بخشی از مسوولیت اجتماعی خود برگزیده ایم، «این» اهداف را دنبال می کنیم و امیدواریم در راهی که در آن قدم گذاشته ایم با حمایت شما پیروز باشیم.
در این چند ماه برخی از فعالیت های ما در راستای اهدافمان به اندازه بضاعتی که داشتیم شامل موارد زیر می باشد:

 

الف- 2 کارگاه آموزشی:

1- کارگاه آموزشی مقدمه ای بر عکاسی حیات وحش 

2- کارگاه آموزشی مقدمه ای بر پرنده نگری 


ب- 10 تور ترویجی رایگان درون شهری:

1- اولین تور ترویجی پرنده نگری در پارک شهر تهران 94/07/30 

2- دومین تور ترویجی پرنده نگری در پارک شهر 94/08/14

3- سومین تور ترویجی پرنده نگری پارک شهر 94/08/28 

4- چهارمین تور ترویجی پرنده نگری پارک شهر 94/09/12

5- پنجمین تور ترویجی پرنده نگری پارک شهر  94/09/26

6- ششمین تور ترویجی پرنده نگری پارک شهر 94/10/10 

7- هفتمین تور ترویجی پرنده نگری پارک شهر 94/10/24 

8- هشتمین تور ترویجی پرنده نگری پارک شهر 94/11/08 

9- نهمین تور ترویجی پرنده نگری در پارک شهر 94/12/06 

10- دهمین تور ترویجی پرنده نگری در پارک جمشیدیه 94/12/20 


ج- برنامه معرفی گونه ها از طریق کانال باشگاه  @iranianbirdingclub


د- تورهای تخصصی نظیر  تور پرنده نگری عشق آباد 94/09/27، آموزشی موسسات و سفارشی سازمان ها و اشخاص با همکاری موسسه آوای ارسباران  

و سایر برنامه ها نظیر نمایشگاه ها و... را آغاز راه خود قرار دادیم که حاصل آن آشنا نمودن جمعی از هموطنانمان با این تفریح دوست داشتنی می باشد.

موفق شدیم تالاب عشق آباد ورامین که مجموعه ای خصوصی می باشد را با کمک، همراهی و حمایت شما به عنوان یک سایت پرنده نگری مهم در اطراف تهران احیا نماییم تا برنامه های پرنده نگری، تورهای تخصصی و آموزشی در آن بدون دغدغه ها و مشکلات پیشین دنبال شود و برای اقدامات بعدی آماده سازی شود.
و با ده ها اقدام کوچک و بزرگ دیگر سال 94 را سپری نمودیم.
برای سال 95 برنامه هایی داریم که در آینده معرفی خواهیم نمود و اگر به دنبال اثرگذاری در این حیطه باشید دست یکایک شما همراهان عزیز را به گرمی میفشاریم و آماده استفاده از پیشنهادات، همکاری و همراهی شما گرامیان هستیم. 

اینک از شما درخواست داریم هر پیشنهاد و گفتگویی در خصوص برنامه های باشگاه (که برخی از آنها در بالا اشاره شد) و اقدامات ما در ذهن دارید را در این صفحه یا صفحه مربوط به گزارش هر برنامه در بخش "نظرات شما" با ما درمیان بگذارید.

صاحبنظران و پرنده نگران گرامی! لطفاً اگر از نظر شما فعالیت های ما نیاز به بهبود یا اصلاح دارند آن را در فضایی سازنده با ما در میان بگذارید. حتماً از شنیدن آن خوشحال خواهیم شد و از رهنمودهای شما استفاده خواهیم نمود. همچنین ارزشمند خواهد بود اگر نقاط قوت ما را به ما یادآور شوید.

سپاس از همه عزیزان اعم از موسسات، اساتید، اشخاص، عکاسان، حامیان محیط زیست و... که به دلیل شمار بالای اسامی از نام بردن ایشان در این مجال معذوریم؛ که در این مدت با ما یار و همراه بوده اند و به نحوی اثری مطلوب در فعالیت های باشگاه داشته اند. ما برای ادامه به حضور گرم شما نیازمندیم...


تاریخ ارسال: 1395/01/07
نظرات شما:
1395/01/15  بهنام ملك آرايي
خسته نباشيد، با آرزوي توفيق روزافزون شما عزيزان.

1395/01/21  بهزاد هندي
سلام من از طريق تور پارك شهر با پرنده نگري آشنا و به آن علاقه مند شدم. ممنون از برنامه ها و فعاليهايتان. http://daftaresadbargekouhestan.persianblog.ir/

ارسال نظر

         

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به باشگاه پرنده نگری ایرانیان می باشد