باشگاه پرنده نگری ایرانیان
اعضا
خانه پرندگان ایران وبلاگ
باشگاه پرنده نگری ایرانیان
سبد خرید جستجو اعضا زبان

گزارش برگزاری کارگاه آموزشی مقدمه ای بر پرنده نگری 94/10/17

کارگاه آموزشی «مقدمه ای بر پرنده نگری» با همکاری خانه طبیعت گردی ایران و باشگاه پرنده نگری ایرانیان در روز پنجشنبه تاریخ 94/10/17 با استقبال جمعی از پرنده نگران و طبیعت دوستان، به صورت رایگان و با هدف آموزش مقدماتی علاقمندان، توسعه فرهنگ پرنده نگری، طبیعت گردی مسوولانه و معرفی این تفریح به عنوان رویکردی سالم و سازنده در حفظ محیط زیست برگزار گردید. 

این برنامه در ساعت 9:45 پس از پخش آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز گزدید. سخنرانی آقای جمشید کریمی زاده، مدیر باشگاه پرنده نگری ایرانیان در خصوص معرفی باشگاه و ارائه گزارش فعالیت های آن و پخش کلیپی از فعالیت های همکاران «سایت پرنده نگری پارک شهر» و معرفی این سایت به عنوان یک مکان ارزشمند که توسط شهرداری تدارک دیده شده است بخش های مقدماتی برنامه را تشکیل می دادند.

 

 

بخش تئوری کارگاه که توسط آقای سید حامد موسوی با محوریت معرفی پرنده نگری و آشنایی با آن به عنوان یک تفریح ارائه گردید از ساعت 10:15 آغاز و در ساعت 12:15 به پایان رسید.

 

 

در ادامه گزارش تصویری از برگزاری این کارگاه و شرح مختصری از رویدادهای آن در سالن سینمای موزه ملت تقدیم حضور می شود:

پس از اتمام بخش تئوری کارگاه، مهمانان محترم در محوطه خانه طبیعت گردی پذیرایی شدند و پس از استراحتی نیم ساعته به همراهی کارشناسان و راهنمایان تخصصی پرنده نگری عضو باشگاه به پرنده نگری در مجموعه سعد آباد پرداختند و این تفریح دوست داشتنی را به صورت عملی تجربه نمودند. در نهایت برنامه در ساعت 13:30 دقیقه پایان پذیرفت. 

در پایان از زحمات و پشتیبانی های دوستان و همراهان باشگاه آقایان قاسم چابک، بشیر شریف نیا، ابراهیم شفیع زاده و خانمها سارا عرب، یاسمین یوسفی و رویا رضایی صالح و همچنین دست اندرکاران و عوامل خانه طبیعت گردی ایران که منجر به برگزاری این کارگاه گردید کمال تشکر و امتنان را دارد.  


تاریخ ارسال: 1394/10/18
نظرات شما:
مطالب مرتبط:

         

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به باشگاه پرنده نگری ایرانیان می باشد