باشگاه پرنده نگری ایرانیان
اعضا
خانه پرندگان ایران وبلاگ
باشگاه پرنده نگری ایرانیان
سبد خرید جستجو اعضا زبان

پانزدهمین جلسه باشگاه 96/08/09

پانزدهمین جلسه ماهانه باشگاه پرنده نگری ایرانیان در روز سه شنبه به تاریخ 96/08/09 با حضور تعدادی از اعضا در موسسه ارسباران برگزار گردید. 

اولین بخش این جلسه طبق رویه مداوم جلسات، «شناسایی گونه» بود که توسط پرنده نگر نوجوان آقای علیرضا مرتضوی نیا در خصوص نکات شناسایی 4 گونه از آبچلیک ها اراده گردید.

هدف از بخش شناسایی گونه در جلسات ماهانه باشگاه بیان نکاتی در خصوص شناسایی تعدادی از پرندگانی با کلیدهای شناسایی مشابه، توسط اعضایی که در این خصوص اعلام آمادگی می نمایند می باشد. همچنین مجالی برای ارائه مطلب، تمرین فن بیان و... برای شخص ارائه دهنده فراهم می گردد.

پس از آن گزارشی از برنامه «سفر به کردستان» از مجموعه سفرهای 6 ماهه دوم باشگاه (ویژه اعضا) توسط آقای محمد پاک روش ارائه گردید. بحث هایی در خصوص گونه های مشاهده شده، روش مشاهده، زمان حضور و... گفتگوهای آموزنده و جالبی بود که با صورت مشارکتی میان حاضرین صورت گرفت.

سپس خانم شهرزاد فتاحی در مورد کارگاه «آشنایی با پرندگان ایران ویژه روشندلان» که توسط خانه طبیعت گردی در کاخ سعد آباد برگزار گردیده بود و ایشان به عنوان مدرس و عضو باشگاه در این برنامه حضور داشتند، گزارشی را ارائه نمودند.

ارائه گزارش سفر هند و نکات کاربردی از این سفر، که توسط زوج گردشگر، آقای سید حامد موسوی و خانم سارا عرب انجام شده بود بخش دیگر برنامه این ماه باشگاه بود.

 همچنین در خلال برنامه آشنایی اعضا با یکدیگر و گفتگوهای دوستانه بخش جذاب دیگری بود که با صمیمت دوستان گرما بخش جلسه این ماه بود.


تاریخ ارسال: 1396/08/12
نظرات شما:

         

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به باشگاه پرنده نگری ایرانیان می باشد