باشگاه پرنده نگری ایرانیان
اعضا
خانه پرندگان ایران وبلاگ
باشگاه پرنده نگری ایرانیان
سبد خرید جستجو اعضا زبان

حمایت از پروژه هیرکان

چگونه از این پروژه حمایت کنیم؟

همانطور که میدانیم پروژه های حفاظتی، مشابه هر پروژه دیگری نیاز به تامین مالی دارند. منابع مالی برای گرداندن این گونه پروژه ها محدود است و عموما توسط داوطلبان اداره میشوند. بنابراین یکی از کمک های مهم برای به اجرا درآوردن این گونه پروژه ها کمک های مالی می باشد. اما در موسسه پرنده نگری و پرنده شناسی ایرانیان چگونه می توان به این پروژه ها کمک کرد؟

1- شرکت در سفرهای آموزشی تعریف شده و مرتبط با پروژه یا کمک به حضور سایرین

سفرهای مرتبط با موضوع پروژه مانند یک اردوی تفریحی-علمی فرصت کسب آگاهی و دانش را در اختیار شما قرار می‌دهد، به فضای کسب و کار در زمینه اکوتوریسم- که برای حفاظت از طبیعت اساسی است- کمک می‌کند و سود مالی آن بخشی از بودجه این پروژه را تامین می کند. اما اگر به هر دلیلی خودتان فرصت ندارید یا علاقه مند به سفر نیستید, می توانید با ثبت نام سایر افراد علاقمند یا یا ثبت نام «بی نام » به حضور فردی که علاقه مند است اما شاید محدودیت مالی دارد کمک کنید. با درج نام و تلفن فرد مورد نظر خود در هنگام ثبت نام می‌توانید انتخاب کنید چه فردی در این سفر شرکت کند یا با درج عنوان «بی نام » اختیار انتخاب را به ما بدهید تا فرد مناسب را انتخاب کنیم.

 پرنده‌نگری در گلستان | 10 تا 13 مهر 1402

2- شرکت در دوره های آموزشی تعریف شده و مرتبط با پروژه یا کمک به حضور سایرین

از آنجا که هدف موسسه پرنده شناسی و پرنده نگری ایرانیان از همان ابتدا آموزش و ترویج مسائل مرتبط با محیط زیست و پرنده نگری بوده است. سعی کردیم در آموزش و ترویج این مسائل پیشتاز و پیشقدم باشیم. بنابراین یکی از بخش های جانبی هر پروژه حفاظتی حتما آموزش های مرتبط با آن پروژه است. کلاسها و کارگاه های آموزشی زیر حول محور این پروژه تعریف شده اند و به شما کمک می کنند تا دید وسیع تر و جامع تری نسبت به موضوع پروژه داشته باشید. سود این دوره های آموزشی تماما صرف این پروژه خواهد شد. شرکت در دوره های آموزشی علاوه بر اینکه به دانش شما می افزاید به ما کمک می کند نه تنها پروژه مربوطه را پیش ببریم بلکه در این زمینه کار آفرینی کنیم. بسیاری از دوره های آموزشی برای اولین بار تبیین و ارائه میگردند. در این بین افراد زیادی از جمله مدرسین، کادر آموزشی و سایر افراد. فعالیت و کار حرفه ای می کنند. اگر به هر دلیلی خودتان فرصت ندارید یا علاقه مند به موضوع نیستید, می توانید با ثبت نام سایر افراد یا یا ثبت نام «بی نام » در این کلاس ها و کارگاه های آموزشی به حضور فردی که علاقه مند است اما شاید محدودیت مالی دارد کمک کنید.

کارگاه آموزشی دو جلسه‌ای کلیات شناسایی و اکولوژی پرندگان شکاری

3- حمایت مستقیم مالی از پروژه

1-3- حمایت مالی فردی

برای حمایت مالی به طور فردی از پروژه می‌توانید از پایین همین صفحه به هر تعداد «بن حمایت» که توان دارید به ارزش هر بن 200،000 تومان تهیه نمایید.

 

2-3- حمایت مالی سازمانی

چنانچه سازمان شما علاقمند است از این پروژه حمایت نماید در خصوص نوع حمایت خود با ما تماس بگیرید. در ادامه ما موضوع را از طریق موسسه پیگیری خواهیم نمود.

 

در انتهای پروژه‌های داوطلبانه گزارش شفاف مالی از درآمدها و هزینه‌های پروژه در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.


تاریخ ارسال: 1402/07/02
پرداخت آنلاین
عنوان قیمت تعداد
حمایت از پروژه هیرکان 100,000
+ -
نظرات شما:

         

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به باشگاه پرنده نگری ایرانیان می باشد