باشگاه پرنده نگری ایرانیان
اعضا
خانه پرندگان ایران وبلاگ
باشگاه پرنده نگری ایرانیان
سبد خرید جستجو اعضا زبان

ایمان کریمی

ایمان کریمیایمان کریمی

  ایمان متولد 20 خرداد 63 و  مهندس برق است. علاقه بسیاری به سفر دارد. به واسطه علاقه بسیار به اماکن باستانی در سال 1396 در دوره های راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی شرکت کرد و موفق به دریافت کارت راهنمای فرهنگی شد. در طول همین دوره با مفاهیم اکوتوریسم و سفر مسئولانه آشنا شد. در همین مدت به واسطه آشنایی با حامد و سارا به پرنده نگری علاقه مند شد و در سال 1397 به عضویت باشگاه پرنده نگری ایرانیان درآمد.با توجه به جذابیت بالایی که پرنده نگری برای ایمان داشت در چندین دوره آموزشی که در باشگاه برگزار شد، شرکت کرد.

  ایمان می گوید: « اولین بار که به یک سفر با هدف پرنده نگری رفتم هنوز با این فعالیت آشنا نبودم و به پیشنهاد حامد و سارا همراه با همسرم نهال به تالاب صالحیه رفتیم. انقدر گونه های جذابی در این سفر دیدم که بعد از آن بسیار به این فعالیت علاقه مند شدم. جذاب ترین گونه ای که دیدم چاخ لق بود. واقعا رفتار این پرنده به قدری برام جذاب بود که قابل توصیف نیست. بعداً فهمیدم که این گونه تا حدودی خاص هست و خیلی ها هنوز موفق به دیدنش نشدن.

  به مرور بیشتر پرنده نگری کردم و متوجه شدم که هر بار درگیر این فعالیت میشوم به قدری من را مشغول خود می کند که برای مدتی دغدغه های زندگی را فراموش می کنم و به آرامش نسبی می رسم. »


فعالیت های داوطبانه با باشگاه:

 نگاشته های ایمان:


برای اطلاعات بیشتر به صفحه آقای ایمان کریمی در باشگاه پرنده نگری ایرانیان مراجعه فرمایید.


تاریخ ارسال: 1399/02/25
نظرات شما:

         

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به باشگاه پرنده نگری ایرانیان می باشد