باشگاه پرنده نگری ایرانیان
اعضا
خانه پرندگان ایران وبلاگ
باشگاه پرنده نگری ایرانیان
سبد خرید جستجو اعضا زبان

دومین مسابقه سال عکاسی حیات وحش

انجمن عکاسی حیات وحش

با همکاری 

باشگاه پرنده نگری ایرانیان

برگزار می نماید:

مسابقه سال عکاسی حیات وحش


چگونه می توان در این مسابقه شرکت نمود؟

به دو طریق می توانید در این مسابقه شرکت نمایید:

الف- شرکت کننده به عنوان «ارسال کننده اثر»

ب- شرکت کننده به عنوان «حامی مسابقه»


الف- شرکت کننده به عنوان «ارسال کننده اثر»

شرکت کننده در این بخش عکاسانی هستند که عکسهای قابل توجهی از گونه های حیات وحش دارند و تمایل دارند در بخش مسابقه با سایر عکاسان به رقابت بپردازند. 

1-شرایط عکس ها:

1-1- هر عکاس می تواند حداکثر پنج عکس از عکس های منتخب خود را برای این مسابقه ارسال نماید.

2-1- هر عکس باید به همراه شرح بسیار مختصر شامل: زمان و مکان عکاسی، نام گونه عکاسی شده، تجهیزاتی که در عکاسی از آن استفاده شده (دوربین و لنز) به عنوان زیر نویس عکس ارسال گردد.

3-1- سال ثبت آثار مهم نمی باشد اما عکس های ارسال شده برای مسابقه سال گذشته قابل قبول نمی باشد.

4-1- عکس ها می بایست از گونه های آزاد حیات وحش باشند و تصاویر تهیه شده از حیوانات در اسارت یا شرایطی که بخشی از زندگی طبیعی حیوان نباشد قابل پذیرش نمی باشند.

5-1- سایز هر عکس باید 1920 در 1280 باشد (نه بیشتر و نه کمتر) و برای وب ذخیره (Save for web) شده باشد.

6-1- حداقل 4 عکس ارسالی می بایست مربوط به گونه های حیات وحش ایران باشند و در کشورمان عکاسی شده باشند.

7-1- عکس ها باید فاقد درج نام عکاس (امضای عکاس) در عکس باشند. بدیهی است با ارسال اثر، عکاس مجوز انتشار عکس خود جهت داوری در گروه انجمن عکاسان حیات وحش و کانال تلگرام باشگاه پرنده نگری ایرانیان صادر نموده است.

2- نحوه ارسال آثار:

شرکت کنندگان در بخش مسابقه می بایست فایل عکس های خود را با مشخصات ذکر شده تا تاریخ 10 اسفند 97 به آدی تلگرام جناب آقای سید باباک موسوی به نشانی bbk1355@ یا ایمیل mbabak2002@gmail.com ارسال نمایند.

3- داوری:

کلیه آثار ارسالی در مرحله اول توسط آقای سید بابک موسوی، عکاس صاحب نام و برجسته حیات وحش، داوری خواهند شد و از میان آثار ارسالی تعداد 15 عکس برای رای دهی در گروه تلگرامی انجمن عکاسان حیات وحش ارسال خواهد شد و با رای اعضای آن انجمن آثار اول، دوم و سوم ارسال انتخاب خواهد شد.

همچنین آثار انتخاب شده (15 اثر) برای دریافت رای مردمی در کانال تلگرام باشگاه پرنده نگری ایرانیان منتشر شده و بر اساس سیستم ربات رای دهی نظر مردم و اعضای کانال اخذ خواهد شد. از این میان، عکس برتر «از نگاه مردم»  نیز انتخاب خواهد شد.

4- جوایز:

1-4- جایزه نفر اول انتخابی توسط اعضای انجمن حداقل 500،000 تومان می باشد که این مقدار توسط آقای سید بابک موسوی جهت ترویج فرهنگ عکاسی حیات وحش هدیه شده و تقدیم خواهد شد. این میزان بسته به مشارکت حامیان بخش جایزه قابل افزایش می باشد.

2-4- جوایز نفرات دوم و سوم بر اساس میزان مشارکت در بخش حامیان (حامی مسابقه) تعیین و تقدیم خواهد شد.

3-4- جایزه نفر برتر «از نگاه مردم» مبلغ 200،000 تومان که از سوی باشگاه پرنده نگری ایرانیان تقدیم خواهد شد.

 

ب- شرکت کننده به عنوان «حامی مسابقه»

 شرکت کنندگان در این بخش افراد اثر گذار و حامی خواهند بود که با پرداخت هر مبلغی که در توان دارند به افزایش میزان جایزه ها کمک کرده و با این حمایت خود به توسعه هنر ارزشمند و کم جان عکاسی حیات وحش در کشورمان کمک خواهند نمود.

با توجه به اینکه باشگاه و انجمن غیر انتفاعی می باشند طبیعتاً تسهیل سازی و رونق بخشی به فعالیت هایی از این دست به غیر از حمایت شما گرامیان که قطعاً بلند نظر هستید هموار نخواهد شد.

جهت شفاف سازی مبالغ واریزی برای حمایت از این مسابقه و قدردانی از این عزیزان، نام و میزان مبلغ هدیه شده در همین وب سایت به همراه نتایج مسابقه منتشر خواهد شد و تمام مبالغ پرداخت شده به عنوان جایزه بین نفرات برتر تقسیم خواهد شد.

علاقمندان به حمایت از این مسابقه می توانند هر مبلغی که تمایل دارند به کارت شماره  6362141075657156 به نام جمشید کریمی زاده واریز و تصویر فیش آن را به شماره 09335090256 از طریق تلگران یا واتس اپ ارسال نمایند.

 

گزارش مسابقه سال گذشته را اینجا مطالعه فرمایید.


تاریخ ارسال: 1397/11/25
نظرات شما:

         

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به باشگاه پرنده نگری ایرانیان می باشد