باشگاه پرنده نگری ایرانیان
اعضا
خانه پرندگان ایران وبلاگ
باشگاه پرنده نگری ایرانیان
سبد خرید جستجو اعضا زبان

تور رایگان ترویج پرنده نگری در تالاب قنبر آباد 97/2/22

تور تالاب قنبر آبادجمعه 21 اردیبهشت 97
 
برنامه "روز ملی پرنده نگری" 
 
هر ساله 10 می مصادف با 20 اردیبهشت ماه "روز جهانی مهاجرت پرندگان" است. روزی که در بسیاری از کشورها به عنوان "روز ملی پرنده نگری" شناخته شده و در این روز سعی می کنند فعالیت هر چند مختصر در زمینه " پرنده نگری " داشته باشند. 
 
📢به همین مناسبت "جمعه 21 اردیبهشت ماه" برنامه دیدار از پرندگان تالاب قنبرآباد را خواهیم داشت، دوستان در صورت تمایل می توانند در این برنامه دوستانه که از طرف "باشگاه پرنده نگری ایرانیان" اجرا می شود، به صورت رایگان شرکت کنند و با فعالیت پرنده نگری بیشتر آشنا شوند. 
 
⭕️توضیحات: تالاب فصلی قنبرآباد در جاده چرمشهر (ورامین)  واقع شده است که در فصول مختلف با توجه به میزان سطح آب، استراحتگاه مناسبی برای پرندگان مهاجر می باشد و می توان پرندگان کنار آبزی مانند حواصیل ها، فلامینگو، اردک ها، آب چلیک ها و.... و نیز پرندگان بیابانی از جمله چکاوک ها، چک چک ها و... و نیز پرندگان شکاری مثل سنقرها، سارگپه و... در اطراف تالاب مشاهده کرد. برنامه از ابتدای روز شروع شده و تا ساعت 11  صبح به پایان می رسد. 
 
✅خدمات: کارشناس پرنده نگری، تلسکوپ، کتاب راهنما
 
✅تماس جهت هماهنگی: 09194587267 خانم فتاحی
 
✅محل قرار: عوارضی اتوبان قم (بزرگراه خلیج فارس) 
 
✅ساعت قرار: 6 صبح – روز جمعه – تاریخ 21 اردیبهشت 
 
✴️ وسایل ضروری: دفترچه یادداشت - مداد - دوربین دوچشمی (در صورت داشتن دوربین) - کفش مناسب پیاده‌روی - صبحانه سبک- فلاسک چای
 
❇️ وسایل پیشنهادی: دوربین عکاسی - کرم ضد آفتاب – کلاه - آب - تنقلات - لباس مناسب باران (در صورت بارندگی)

تاریخ ارسال: 1397/02/15
نظرات شما:

         

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به باشگاه پرنده نگری ایرانیان می باشد