باشگاه پرنده نگری ایرانیان
اعضا
خانه پرندگان ایران وبلاگ
باشگاه پرنده نگری ایرانیان
سبد خرید جستجو اعضا زبان

معرفی کتاب به تماشای پرندگان برویم

نوشته سجاد زارعیان

کتاب به تماشای پرندگان برویم

جلد اول کتاب «به تماشای پرندگان برویم»

 کتاب به تماشای پرندگان برویم

جلد دوم کتاب «به تماشای پرندگان برویم»

چه چیزی می تواند برای شما خواندن یک کتاب را جذاب کند؟ عکس های زیبا؟ محتوای علمی و جذاب؟ کوچک یا حجیم بودن؟
کتاب به تماشای پرندگان برویم در دو جلد کتاب جالبی است. این کتاب دو جلدی توسط خانم صفورا زواران حسینی (آموزشگر محیط زیست، ترویج گر کتاب کودک و نوجوان) با مشاوره علمی آقای پرویز بختیاری (کارشناس محیط زیست و مدرس پرنده نگری) و تصاویر عکاسان حیات وحش آقایان سید حامد موسوی، محمدمهدی کریمیان، سارا عرب، نادیا خسروی و نوید هرمزی توسط نشر تاریخ ادبیات کودکان برای کودکان و نوجوانان منتشر شده است. اگرچه این کتاب برای کودکان و نوجوانان منتشر شده اما بزرگسالان هم می توانند از مطالعه این کتاب لذت ببرند. این کتاب چند ویژگی دارد که آن را برای مطالعه جذاب می سازد. در اینجا به چند ویژگی آن اشاره می کنیم:

  • در پیشگفتار کتاب تفریح و فعالیت پرنده نگری معرفی شده است و راه نمای استفاده از کتاب آورده شده است. لوازم تماشای پرندگان و گردش پرنده نگری هم معرفی می شوند.

معرفی پرنده نگری

  • در بخش معرفی پرندگان در دو جلد 70 گونه از پرندگان با عکس های با کیفیت بالا معرفی شده اند که یا در قسمت های بیشتری از ایران دیده می شوند و یا در زیستگاهی هستند که امکان دیدنشان از سوی پرنده‌نگرهای تازه کار بالاست.
  • برای آشنایی با رژیم غذایی پرندگان، برای معرفی غذای هر گونه از نمادها استفاده شده است.

رژیم پرندگان

  • این مجموعه دوجلدی سبک و کم جا است. می توانید در گردش ها و سفرها هم آن را به راحتی همراه خود داشته باشید و از آن به عنوان کتاب راهنمای میدانی هم استفاده کنید.
  • برای هر گونه از پرندگان کتاب یک ویژگی جالب دارد تا با هر پرنده و رفتارهای خاص آن بیشتر آشنا بشویم و از تماشای آنها بیشتر لذت ببریم. مثل پرنده زیرآبروک که کنار رودخانه ها و آبشارها قابل مشاهده است.

معرفی زیرآبروک

زیرآبروک

  • مطالعه این کتاب و کتاب های مشابه می تواند باعث بالاتر رفتن دانش شهروندی بشود و تأثیرات اجتماعی و محیط زیستی مفیدی خواهد داشت.

هدهد

برای تهیه کتاب می توانید به وب سایت hodhod.com یا سایر سایت های فروشگاه های کتاب مراجعه کنید. با خواندن کتاب های با کیفیت، کودک یا نوجوان هر آنچه را که باید بداند و بیاموزد از جمله اعتماد به نفس، دوست یابی، صلح و دوستی، پذیرش تفاوت ها، شناخت احساسات، کمک و همکاری و صدها موضوع دیگر را فرا می گیرد.


تاریخ ارسال: 1402/05/17
نظرات شما:
1402/05/22  نوریان
ممنون از آقا سجاد

ارسال نظر
مطالب مرتبط:

         

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به باشگاه پرنده نگری ایرانیان می باشد