باشگاه پرنده نگری ایرانیان
اعضا
خانه پرندگان ایران وبلاگ
باشگاه پرنده نگری ایرانیان
سبد خرید جستجو اعضا زبان

محمد امین کجوری

محمد امین کجوریمحمد امین کجوری
متولد 1361 - شیراز
کارشناس ارشد در رشته عکاسی از دانشگاه متروپولیتن لندن، وی سابقه تدریس در دانشگاھ‌ھای معتبرخارجی و داخلی، از جمله دانشگاه متروپولیتن لندن و دانشگاه ھنر تھران را در کارنامه خود دارد.
او پس از گذراندن دوره‌ھای عکاسی، از سال 1379 به طور حرفه‌ای به عکاسی پرداخت. ھمزمان با تحصیل در این زمینه و برگزاری نمایشگاھ‌ھای گروھی و انفرادی متعدد، دربسیاری از پروژه‌ھای صنعتی -تبلیغاتی، مستند و تصویرسازی دیجیتال در داخل و خارج از کشور فعالیت نموده و در تأسیس و مدیریت تعدادی از تشکل‌ها و انجمن‌ھای عکاسی از جمله انجمن عکاسی نگاه ھمکاری داشته است.
عکس‌ھای وی به فستیوال‌ھا و نمایشگاھ‌ھای متعدد داخلی و خارجی راه یافته و در بسیاری از آنھا صاحب عنوان شده و مورد تقدیر قرار گرفته است.
کجوری از سال 1386 به تالیف و تدریس عکاسی در حوزه‌ھایی چون عکاسی پیشرفته، عکاسی دیجیتال و فتوشاپ در موسسات و نھادھای گوناگونی مانند دانشگاه متروپولیتن لندن، دانشگاه ھنر، انجمن عکاسان نگاه، موسسه فرھنگی ھنر و اندیشه و بنیاد درسنامه پرداخت.
او ھمچنین به عنوان مدرس و محقق، در بیش از 50 سمینار، کارگاه تخصصی و پژوھش آکادمیک با عناوینی چون مھندسی اپتیک در عکاسی، تاریکخانه دیجیتال، مدیریت رنگ، پرزنتیشن در عکاسی و فاین آرت در عکاسی معاصر شرکت نموده و عھده‌دار داوری شماری از رویدادھا و رقابت‌ھای عکاسی بوده است. عکس‌ھا و مقالات وی در کتب و جراید گوناگون داخلی و خارجی از جمله نشنال جئوگرافیک (Off the Beaten Path) و Source Magazine منتشر شده است. 
وی ھم اکنون به عنوان عکاس، مولف و مدرس، مشغول به فعالیت است.


تاریخ ارسال: 1402/03/31
نظرات شما:

         

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به باشگاه پرنده نگری ایرانیان می باشد