باشگاه پرنده نگری ایرانیان
اعضا
خانه پرندگان ایران وبلاگ
باشگاه پرنده نگری ایرانیان
سبد خرید جستجو اعضا زبان

سی و هشتمین جلسه ماهانه باشگاه| مجازی| سه شنبه 2 اردیبهشت 99

سی و هشتمین جلسه ماهانه باشگاه پرنده نگری ایرانیان به صورت مجازی 

 

سی و هشتمین جلسه ماهانه باشگاه پرنده نگری ایرانیان و اولین جلسه ماهانه در سال 1399 به دلیل محدودیت هایی که شیوع ویروس کرونا به وجود آورده است به صورت مجازی و با همکاری موسسه ارسباران در روز سه شنبه 2 اردیبهشت ماه 1399 برگزار خواهد شد.

برای ثبت نام رایگان اقدام فرمایید 


این جلسه اما متفاوت از جلسات پیشین به صورت گفتگوی مجازی پیرامون موضوع «پتانسیل های استفاده از پرنده نگری در سرشماری پرندگان» بین متخصصین این حوزه خواهد بود.

یکی از اقدامات مهم در راستای حفاظت از پرندگان، سرشماری آنهاست که معمولاً هر ساله در فصلی مشخص توسط سازمان یا نهادی مشخص انجام می شود. این اقدام در کشور ما توسط سازمان محیط زیست و عمدتا با کارشناسان سازمان و در مواردی با کمک نیروهای داوطلب انجام می شود.

پرنده نگران می توانند به عنوان داوطلب در این برنامه حضور داشته باشند اما الزامات آن چیست؟ چه آموزشهایی برای آنها نیاز است؟ و دیگر پرسش ها و تجاربی که در این نشست مجازی به آنها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.



متخصصینی که در این برنامه به صورت مجازی به گفتگو می نشینند (اسامی به ترتیب حروف الفبا):

 آقای محمد توحیدی فر، پرنده شناس، نویسنده و پژوهشگر حوزه پرندگان 

 

 آقای کورس ربیعی، رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست مازندران


 آقای دکتر عباس عاشوری، دکتری محیط زیست گرایش تنوع  زیستی

  

 آقای میثم قاسمی، معاون فنی اداره کل حفاظت محیط‌زیست هرمزگان


 


نکته مهم 1: برای حضور در این جلسه مجازی رایگان، لازم است شرکت کنندگان گرامی برنامه ادوبی کانکت را روی سیستم خود نصب نمایند. برای دریافت این نرم افزار اینجا کلیک نمایید.

نکته مهم 2: استفاده از این جلسه برای عموم رایگان می باشد اما برای دریافت لینک ورود به جلسه نیاز است از پایین همین صفحه ثبت نام نمایید.

نکته مهم 3: نام و نام خانوادگی خود را در فرم زیر به صورت انگلیسی بنویسید. پس از دریافت لینک جلسه توسط ایمیل و وارد نمودن آن در نرم افزار برای ورود به جلسه مجازی از شما نام و نام خوانوادگی سوال می شود. همین نام و نام خانوادگی انگلیسی را که برای ثبت نام استفاده نموده اید در آنجا وارد نمایید.

نکته مهم 4: ایمیل حاوی لینک جلسه 24 ساعت قبل از جلسه برای شما ارسال می شود لطفاً چنانچه تا 12 ساعت قبل از شروع کلاس ایمیلی دریافت نکردید، به ای دی @IBClub در تلگرام پیام دهید تا لینک در آنجا برای شما ارسال گردد. (برای سهولت در دریافت لینک از طریق تلگرام پس از ثبت نام نیز می توانید در همانجا پیام دهید)

برای ثبت نام رایگان اقدام فرمایید 


تاریخ ارسال: 1399/01/26
نظرات شما:

         

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به باشگاه پرنده نگری ایرانیان می باشد