باشگاه پرنده نگری ایرانیان
اعضا
خانه پرندگان ایران وبلاگ
باشگاه پرنده نگری ایرانیان
سبد خرید جستجو اعضا زبان

زهرا قیامی


زهرا قیامی

زهرا قیامی متولد 16 اسفند 1360 در شهر قم و ساکن تهران است. او در شروع تحصیلات دانشگاهی رشته فیزیک کاربردی را انتخاب کرد که بسیار برایش هیجان‌انگیز بوده و به اعتقاد خودش تمام آنچه در ساختار ذهنی دارد حاصل تحصیل در این رشته می‌باشد. برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی مواد گرایش سرامیک را انتخاب کرد و البته باز هم در انجام پروژه پایان‌نامه بازگشتی داشت به دنیای فیزیک و سرامیک‌های مغناطیسی. پس از فارغ التحصیلی در مقطع ارشد، دوره آزاد کسب‌و‌کار را در مدرسه کسب‌و‌کار شریف به پایان رساند. معلمی و بویژه فعالیت در حوزه کودکان لذت بخش‌ترین شغل برای او است. از آنجایی که شناخت طبیعت یکی از علایق او است در دوره راهنمایان اکوتوریسم و طبیعت‌گردی موسسه طبیعت شرکت کرد و دوره خود را به پایان رساند. در طول دوره با استاد بختیاری و دنیای پرندگان آشنا شد. اولین تجربه به یادماندنی او از پرنده نگری هنگامی است که با دوربین دوچشمی خودش که با راهنمایی حامد موسوی خریداری کرده بود، توانست سینه سرخ زیبا را ببیند. در آن زمان به دلیل نداشتن دوربین عکاسی نتوانتست از پرنده تصویری ثبت کند. اما حدود یکسال بعد هنگامی که موفق شد از سینه سرخ در پارک جمشیدیه عکس بگیرد و چندین بار آن را تماشا کند یکی از بهترین لحظات زندگیش رقم خورد. سفرکردن و بودن در طبیعت همواره برایش نشاط آور و قشنگ است. معاشرت با پرندگان یکی از علاقمندی‌های جذاب او می‌باشد. کتاب می‌خواند و هربار کلمه‌ای جدید یاد می‌گیرد.

زهرا می گوید: برای اینکه بتوانم در مورد پرندگان بیشتر بدانم "عضو باشگاه پرنده نگری ایرانیان" شدم و تصمیم گرفتم بخشی از فعالیت های خود در رمینه کودک را در این باشگاه دنبال کنم چرا که از نظر من پرنده نگری بستری مناسب برای یادگیری و افزایش مهارت های کودکان است.

به نظر او فعالیتش در زمینه کودکان و شناخت پرندگان راهی است برای رسیدن به اهداف و کسب تجربه‌های جدید در زندگی و بر این باور است که هرکه با مرغ هوا دوست شود، خوابش آرامترین خواب جهان خواهد بود

فعالیت های داوطبانه با باشگاه

  • عضو کارگروه کودک


 


برای اطلاعات بیشتر به صفحه خانم زهرا قیامی در باشگاه پرنده‌نگری ایرانیان مراجعه کنید


تاریخ ارسال: 1399/10/02
نظرات شما:

         

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به باشگاه پرنده نگری ایرانیان می باشد